ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 97


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 45
نویسنده : مشاور

جا ماندن از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد، ممکن است یکی از کابوس ها و ترس های بزرگ برای بسیاری از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97 باشد. و همین موضوع جا ماندن از ثبت نام کنکور ارشد ممکن است یه یکی از دغدغه های ذهن داوطلبان کنکور ارشد تبدیل شود، این که آیا با جا ماندن از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97، همه چیز تمام می شود؟ و آیا راهی برای ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 97 وجود دارد؟ در سال های اخیر سازمان سنجش آموزش کشور تمهیداتی را برای داوطلبان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد 97 قائل شده تا راه قبولی داوطلبان شرکت کننده در مقطع کارشناسی ارشد هموارتر شود. ضمن این که مشاوران تحصیلی تله مشاور با آگاهی از این ترس ها و نگرانی های داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 97 در این مقاله با بررسی موضوع جاماندگان از ثبت نام کنکور ارشد به این نگرانی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد پاسخ داده تا از نگرانی و اضطرابشان بکاهند. برای اطلاع از زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 کلیک کنید.

 

 

برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

جاماندگان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

در ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 96 اتفاق خیلی خوبی که افتاد این بود که به داوطلبینی که به هر دلیلی مثل عدم دریافت به موقع کد سوابق تحصیلی و یا به دلیل دیگری از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد جا ماندند، فرصت ثبت نام مجدد کنکور ارشد توسط سازمان سنجش آموزش کشور داده شد. واقعیت این است که با توجه به رشد تعداد داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد در سال های اخیر سازمان سنجش آموزش کشور تمهیداتی را در چند مورد برای داوطلبان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد قائل شده تا راه قبولی داوطلبان شرکت کننده در مقطع کارشناسی ارشد 97 هموارتر شود. یکی از این تمهیدات که از سال 96 در نظر گرفته شد ادغام شدن زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد بود. یکی دیگر از تمهیدات خیلی مهمی که سازمان سنجش آموزش کشور برای داوطلبان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد در نظر گرفته، مساعدت و همراهی با آن دسته از داوطلبان شرکت کننده در کنکور کارشناسی ارشد 97 است که در مهلت مقرر نتوانستند نسبت به ثبت نام خود در کنکور کارشناسی ارشد 97 اقدام کنند و به اصطلاح از ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 جا مانده اند.

 

زمان ثبت نام جا ماندگان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

زمان ثبت نام جا ماندگان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 اگر طبق روال سال گذشته انجام گیرد احتمالا در اوایل اسفند ماه 96 خواهد بود. بنابراین کلیه داوطلبان جا مانده از ثبت نام کنکور ارشد 97 که موفق به ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 نشده اند می توانند در مهلت زمان مجدد اعلام شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در کنکور کارشناسی ارشد 97 ثبت نام کنند. نکته مهمی که وجود دارد این است که این فرصت طلایی مجدد ثبت نام کنکور ارشد فقط مخصوص جا ماندگان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 نیست بلکه آن دسته از داوطلبان کنکور ارشد 97 که در موعد مقرر ثبت نام کرده اند اما می خواهند اطلاعات ثبت نامی خود را تغییر دهند مثل تغییر گروه آزمایشی و یا ویرایش کنند می توانند از این فرصت بهره برداری کنند. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام جا ماندگان کنکور کارشناسی ارشد 97 با مشاوران تحصیلی تله مشاور تماس بگیرید.

 

نحوه ثبت نام جا ماندگان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

جا ماندگان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 بر طبق مهلت زمانی مشخص شده می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://sanjesh.org/ مراجعه کرده و ثبت نام کنکور ارشد 97 را انجام دهند. برای آگاهی از چگونگی ثبت نام کنکور جا ماندگان کنکور کارشناسی ارشد 97 می توانید روی کمک مشاوران تله مشاور حساب کنید.

 

شرایط ثبت نام جا ماندگان کنکور کارشناسی ارشد 97

شرایط ثبت نام جا ماندگان کنکور کارشناسی ارشد 97 دقیقا همان شرایطی است که در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 قید شده است. از مهمترین این شرایط داشتن مدرک کارشناسی است؛ البته دانشجویان سال آخر کارشناسی که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 97 فارغ التحصیل می شوند نیز می توانند در کنکور کارشناسی ارشد 97 شرکت کنند. برای اطلاع از کلیه شرایط ثبت نام جا ماندگان کنکور کارشناسی ارشد 97می توانید با مشاوران تحصیلی تله مشاور تماس بگیرید.

 

مدارک لازم ثبت نام جا ماندگان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97

مدارک لازم ثبت نام جا ماندگان کنکور کارشناسی ارشد 97 دقیقا همان مدارکی است که در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 قید شده است. از مهمترین این مدارک داشتن فایل اسکن شده داوطلب طبق مشخصات خواسته شده در دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 97 و کد سوابق تحصیلی است؛ برای اطلاع از کلیه مدارک ثبت نام جا ماندگان کنکور کارشناسی ارشد 97می توانید با مشاوران تحصیلی تله مشاور تماس بگیرید. در پایان باید بگوییم که بدلیل انجام شدن ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد بصورت اینترنتی خیلی از نگرانی ها رفع شده است چون سرعت انجام کارها بالاتر رفته و لذا حتی اگر مشکلاتی مثل جا ماندن از ثبت نام کنکور برای داوطلبی پیش بیاید براحتی قابل جبران است.

 

برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

منبع: ثبت نام جاماندگان کنکور کارشناسی ارشد 97

مشاوره تحصیلی تله مشاور





:: برچسب‌ها: ثبت نام کارشناسی ارشد 97 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , نحوه ثبت نام جاماندگان کنکور کارشاسی ارشد 97 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com